Η Παρά(σ)ταση

   Είμαι μια μαριονέτα. Είμαι ξεχωριστή επειδή δε με έφτιαξε κανένας με σκοπό να κινούμαι σύμφωνα με τα νήματα που χειρίζεται κάποιος άλλος. Έχω δεθεί από μόνη μου στα νήματα και αφήνω να τα κινούν κάτι μορφές σαν αερικά. Κάποιοι μου δίνουν ρυθμούς που μου αρέσουν και μοιάζω σα να χορεύω, ενώ ένα κόκκινο δρεπανοειδές σχήμα στη θέση των χειλιών μου προσφέρει την υποψία ενός χαμόγελου. Κάποιες φορές όμως με οδηγούν να κάνω πράγματα τα οποία για τους άλλους μπορεί να φαντάζουν ασήμαντα, αλλά εμένα με αναγκάζουν να κοιτάζω μόνο προς τη σκοτεινή πλευρά της σκηνής, όπου αυτά τα απειλητικά δάχτυλα κινούνται ξανά και ξανά και μοιάζουν σα να μην ανήκουν σε κανέναν, ή  όποιος στον οποίον ανήκουν τέλος πάντων έχει αφεθεί και δεν τα ελέγχει. Δεν προσέχει, φοράω ένα όμορφο φόρεμα και κορδέλες στα μαλλιά. Θέλω έναν καθρέφτη να δω τον εαυτό μου για να βεβαιωθώ ότι είμαι όμορφη ακόμα και στο σκοτάδι, κάτι με τυφλώνει, δε με νοιάζει, σκύβω να ισιώαω τις πιέτες του φορέματος αλλά συνειδητοποιώ ότι στάλες αίματος πέφτουν πάνω του και το ζωγραφίζουν σαν τα δάχτυλα ενός δολοφόνου που σβήνει τα θύματά του πατώντας διακεκομμένα ψηφία, τα μάτια μου τρέχουν αίμα και αυτός που κινεί τα νήματα έχει μια άλλη μορφή και όχι αυτή που έβλεπα στο γυαλιστερό πάτωμα πριν αρχίσω να παίζω σε αυτή τη γελοία παράσταση.
   Πολλοί είναι κοντά μου, άλλοι χειροκροτούν και άλλοι κλαίνε, αλλά ακούω μέσα μου μόνο την απόλυτη ησυχία η οποία μου σφίγγει το στομάχι και μου δένει τον λαιμό, θέλω να σταματήσουν όλοι, να σβήσουν τα φώτα και να δημιουργηθεί πραγματικά αυτή η σιωπή, δεν μπορώ να μιλήσω διότι το στόμα μου είναι ξύλινο, αυτός που με χειρίζεται είναι η σκιά μιας παρουσίας που έφτιαξα εγώ και η οποία απουσιάζει, πάντα απουσίαζε, αναρωτιέμαι γιατί επιμένω να τα ατενίζω όλα πίσω από χρωματιστές διάφανες κουρτίνες, αφού σύμφωνα με τα νήματα θα κινηθώ και πάλι, θα αυθυποβληθώ και θα χαθώ στο σκοτάδι-
    Όλα σβήνουν, αυτός_που_κινεί_τα_νήματα έχει φύγει και είμαι πεταμένη σε μια γωνία θρηνώντας για το λερωμένο μου φόρεμα, εύχομαι να μην είχα δει τη μορφή του ποτέ, να έμενε στις σκιές, να μη φορούσα νήματα και να μην ήμουν εκεί. Και αν δεν επιστρέψει, μετά θα έρθει κι άλλος, κι άλλος, μέχρι να ξεφτίσει το λούστρο μου, μέχρι να ξεθωριάσει το χαμόγελό μου και μέχρι το φόρεμά μου να γίνει κατακόκκινο από τα δάκρυα.


   Πρέπει να κόψω αυτά τα νήματα. Ίσως τότε σταματήσω να είμαι ξύλινη. Ίσως τότε να αρχίσω να βλέπω με αληθινά μάτια.-





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγαπητοτάτο Μπλογκ

Ανασκαφές, Μέρος Έσχατο (Not)

"Salvē!" salutations και τα συναφή.